2 dagars..

..denna helgen har det varit fullt upp.. =P
På fredá kväll va jag té Klingevi å kolla Hockeyn,
Munkfors - Sunne
Peter Nordström va mé ett tag å spela i M-fors.. =)
Sen ville folk ha mé mig té Fridolf (Pub-kväll) så det blev jag,
väl där va d ju ingé folk (förväntat), så då fick de för sig å
dra té Sunne på "Top cats" i Kolsnäs, så jag hängde väl på dit mé..
..Hade kul själva resan, men väl inne på Kolsnäs va det väl sådär,
va inte så mycké drag.. =P

Ja å igår kväll kom Cissi, Annica, Martina å Hampe hit..
..drack öl å drog té Hagfors på "Eldfesten".. va ingé roligt väder
kan jag säga, ösregna.. =/
Men hade väl ganska kul ändå.. ;P


Annica, Cissi & Martina


Martina


Gizmo & Hampe


Jag & Cissi


Vi igen.. =)


Sötizzarna


Tina & Cissi


Tony


Kika in hos Robert & Ann-Louise innan Parken.. =)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0