Glass

... Fatta va trött man é på mornarna..
..är det för att man sover för länge lr?..
..kolla på CSI inatt å den slutar runt 00.30.. stängde av
tv:n vid 1-tiden tror ja..fastna ju i serien "How I met your mother" oxå.. =)
...låg till kl va 11 imorse ändå kände jag mig inte utvilad (!?)..
Bara man vart uppe ett tag så går det ju men så är det ju alltid..
..men ändå.. helt sjukt är det iaf...

I vilket fall har jag haft en väldig bra dag.. =)
..va hem té Cissi & Foppa å fick mig kaffe vid 14-tiden,
sen vi 16.00 mötte jag upp Camilla vid "Punkten" , köpte oss glass..
..riktig god glass hade de (å mycké å välja bland oxå).. fick bli
nån blandning av choklad, polka å grädde toppat mé godis..
..*nam nam*.. =)
..va även hem té henne å Jocke en sväng nu på kvällen å fick
mig kaffe... =)

Nää nu får det bli filmen "From Paris with love"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0