Jäjj... =)

...har kännt mig rätt duktig idá..
..fixat å dolat lite här hemma, tvättat 2 maskiner..
...och gjort en jätte god paj (för 1:a gången i mitt liv..haha),
bestående av: broccoli, skinka m.m.. ja tyckte den va god iaf.. ;P
Tog recepten från Carro.. fler mattips tack! ;)
..rätt bra då har man ju matlådan fixad för imorrn oxå..*jihaa*.. =P
Blev en date mé brudarna förut oxå.. det va jag, Tina, Cissi, Julia å Petra
som va hem té Fisan..*trevligt trevligt*.. <3
..Nä nu ska jag lägga mig å glo lite på Tv å hoppas att man blir
trött nån gång å orkar somna.. ;P

*Natti*




Kommentarer
kaka

guuud va gött dä såg ut da =) duktig du ä =) puss<3

2010-08-30 @ 23:44:45
Anna

Ja den va god oxå.. ;) ..visst é jag duktig.. ;P ..hehe... Pözz <3

2010-08-31 @ 21:15:12
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0