Möhippa/Tjejkväll

...i fredags hade vi en liten Möhippa för Madde som
gifter sig mé sin Marcus om 2 helger.. =)
Vi hade lovat henne å inte dra mé henne på massa dumheter,
men nått kul var vi ju tvungna té å hitta på..
Vi köpte en fin Hunny-Bunny dräkt som hon fick sätta på sig,
trodde hon skulle vägra men hon sa inte emot nått.. =) ..
..sen hade Camillas syster Malin gjort en jätte snygg tårta..
..en snopp!..haha..den blev så bra..(se kort nedanför).. =D
..satt hemma hos Madde hela kvällen, drack, åt, skratta å prata..
..Hade en riktigt rolig kväll med mycket skratt.
.. en kväll man kommer minnas länge! =)


Jag


Hunny-Bunny-Madde  =)


Carolina


Jag, Madde & Lina


Jag & Madde


Camilla


Hela gänget.. =)


Den smarriga tårtan.. =D


Puzz Puzz  =)


Vi 3


<3


Maria & Jag


Madde & Lina


Maria

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0