Ut i stan..

...va inte ett dugg dålig på lördan.. ;P
..va taggad på å dra ner té stan på fest, så packa väskan
gjorde mig iordning å drog hem té Magda å festa..
..sen mötte vi upp mera folk å hamna till slut på "Blue Moon Bar".. =)
En rolig kväll som avslutades med att folk skulle bada, själv
hoppa jag över.. mé tanke på att det inte fanns handduk så.. =P
..å nattamat blev det på Burger King..*mums*..
..eftersom jag tog egen bil ner té stan så sov jag över hos Magda,
så kom hem vid 20.00 tiden igår kväll.. ;P


Magda & Jag


Nånstans i vattnet finns det folk som badar.. =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0