Jora..

...jag överlevde Nyår.. har bara inte haft ork å blogga.. =P
ska "försöka" förbättra mig...I promise... =P
(har jag väl inte skrivit förut va!?..*haha* )

Hmm, ska uppdatera lite då.. kan börja med Nyår.. som va hur
trevligt som helst.. börja med å fira hemma hos Tony.. vi va några st som käka god
3-rätters middag.. =) .. lite senare dök det in mera folk... å festen drog igång.. =)
Vid tolv slaget var vi ut å sköt raketer med lite annat folk som bor bredvid.. =)
Sen fortsatte festen... blev även lite efterfest hemma hos mig! ;)
Kan sammanfatta att det var skit kul helt enkelt! Hoppas att det nya året
fortsätter å va bra.. gött å få börja på nytt känner ja! ;)

Bjuder på lite bilder från Nyår.. =)
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0