Nytt försök..

..skulle blogga lite igår, men datorn (lr bloggen) va seg..kom aldrig in..
så jag får uppdatera helgen idag ist.. =P

På Fredan gick det i ett.. först jobb, å efter det åkte jag direkt å handla lite,
sen hem å bytte om å åkte å träna med Martina, å efter det va vi té badet å sola..
det va riktigt nice.. va hur länge som helst jag va å sola nu.. =P
sen hem å åt & duscha..å sen té Mjönäs för å lämna tebax bilen jag
fått låna..va även en sväng hem té Annica å kolla på Hockeyn..såg 2 perioder sen gick
jag hem å kolla på sista..*trött*..somna direkt efter hockeyn.. =P

Och igår vid 12-tiden va jag å Martina iväg å träna igen..  =)
va inte ut nått mer igår..pga snöovädret som va.. räckte med den svängen té gymmet kände jag..
Nu får det räcka mé snö! =(
På kvällen kom Petra hit..vi åt tacos å kolla på "Melodifestivalen"..
Har haft en hel-lugn helg med andra ord.. =)
Mindre kul idag när jag vakna med halsont.. får hoppas man inte blir sjuk nu.. =/
Men ont i halsen har jag ju haft några ggr denna vintern så jag ska nog övervinna
förkylningen den här gången oxå.. ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0