*Suck*

...vakna upp idag mé med halsont å ännu hesare än jag va igår..
känner mig inte alls pigg..så jag får stanna hemma idag.. =(
Måste jag försöka hålla mig vaken té klockan 6 så jag kan ringa å sjukanmäla mig.. =/
va tvungen å ringa pappsen nu först å tala om att jag blir hemma.. va ju meningen
att jag skulle haft bilen té jobbet idag..å varit å besiktat den efter jag slutat.. men det
sket sig ju...sen va jag ju tvungen å ringa de andra (som jag samåker med) å säga att jag inte skulle mé, så
de vet om oxå.. é inte lätt å prata när man knappt har röst.. men bara ett samtal kvar sen
ska jag va tyst hela dagen.. så vill ni mig nått får ni messa.. ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0