Barn på nytt.. =P

...blidde ingen sol & bading mé Tina idag.. =(
det va så molnigt å blåste kallt så jag drog té Mjönäs istället..
La mig å sola intill väggen där det inte blåste så mkt..
Hjälpte även till å klippa gräsmattan lite grann i bikinin,
eftersom jag tänkte jag skulle få en jämn solbränna, men det blev nog inte möe d.. =P
Åkte även på nån motorgrej Adrian hade, vet inte va det kallas, men ser
ut som en sparkcykel typ, fast med motor då.(se korten). haha..riktigt kul var det.. =)
Blev som barn på nytt....Hehe.. =)
Blev även grillat, *ljuvligt gott*.. =)
Kom precis hem nu..så tänkte slänga mig i duschen, å resten av kvällen
ska jag spendera i soffan..se nån film kanske.. ;P

Ha en bra söndag my friends! <3



Jag



Mammsen



Adrian



Kommentarer
Carolina

Gud va roligt! ;-p

2010-07-19 @ 15:31:53
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
P3

Ja det va d oxå.. ;P

2010-07-19 @ 21:51:09
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0