Puh...

...igår kväll kom Martina & Cissi hit..
tog oss några öl, sen dök Jonas & Claes in..
vi knalla bort té Tjabo & Jenny där det va en massa
annat folk oxå.. Riktigt trevlig/rolig kväll.. =)
Och det bästa av allt va när Anna & Norman kom dit å tala
om att Gizmo satt utanför deras port.. så jag skynda mig hem å där va han..
..min lilla plutt.. <3
Skynda mig in mé han å gav han mat.. =)
Sen gick jag tebax té dom andra..
Kan säga att han har utegångsförbud nu.. =P
Usch va jag har varit orolig för han.. =/
Men nu é han hemma iaf.. =D


Kommentarer
Anonym

Vilken tur att han kom hem! =)

2010-07-25 @ 19:40:44
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0