Trevlig kväll igår..

...hade en riktigt trevlig kväll igår..
Cissi kom hit, tog oss en varsin öl på balkongen,
sen drog vi hem té Petra..hon va snäll å bjöd oss på grillat.. =)
Satt där en stund under kvällen, men sen skulle de åka té
Malung så de släppte av mig & Cissi i Mjönäs,
hemma hos Martinas pappa som fyllde år..
så där va mina päron, Martina, Henrik, Marcus, Weine mfl..
Va kanske där té klockan 23.30 nånting, sen åkte vi hem..
..fast jag å Cissi gick upp en sväng té Kaj där det va lite kalas.. =)
Har inte vart så jätte pigg idag, men hade så gärna
åkt ner té Karlstad på Rix FM..men fick inte nån mé mig, så det sket sig..
..tråkigt, hade verkligen sett fram emot detta länge nu..
..men ska kanske sluta upp mé å planera saker mé folk..
blir aldrig så i slutändan ändå.. =(








Kommentarer
Carolina

Sprang på Petra på Bergvik när jag va där... Hon hade mycket bråttom... Synd att inte jag kunde bli med...får hitta på en massa roligheter sen när Fredrik har flyttat. ;-) Kram på rä!

2010-07-23 @ 10:13:59
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
Anna

Okaj..nä jag åkte inte ner heller..fick ingen med mig så.. =( ..

Ja det får vi göra vännen! ;)



Pözz & Kraam

2010-07-23 @ 11:16:58
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0