Innan & efter jobbet

..imorse va jag å hälsa på Sandra innan jag börja jobbet..
..eftersom jag samåker mé andra härifrån å vi börjar olika
tider ibland, som t ex idag, en börja 6.30 å jag börja 8.00
kan det bli att jag sitter på jobbet å bara väntar på att
klockan ska gå å då blir man ju bara trött.. så tänkte jag att jag skulle
passa på å hälsa på henne som bor i närheten.. hon har ju nyligen blitt mamma
igen å jag har inte sett hennes lilla Milo innan.. dud så söt han
é då.. =)
Å det passa bra med att hon va hemma å vaken.. =)



Milo


Efter jobbet va jag hem té Madde en sväng, vi har ju
försökt å ses i flera veckor lr ja månader tänker ja nu..
men alltid nått som dyker emellan.. men idag fick jag äntligen se henne
å lilla Leo såklart..riktig sötnöt det å! =)
Har varit å snozat mé en massa "bebisar" dom senaste dagarna nu.. =)




Leo & Madde






Kommentarer
kaka

blir du nô bebissjuk da? =)

2010-06-03 @ 23:57:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0