Jag har bara...moln hos mig.. =P

..njuter av 2:a dagens ledighet denna veckan..=)
men imorrn är det back to work som gäller.. ;P
Lite irriterad över att så fort jag tänker mig ut för å sola
så försvinner den bakom moln.. som t ex igår gick upp tidigt
tog med mig bikinin å åkte upp té Mjönäs för å sola,
låg knappt en timme innan alla dessa moln dök upp
å täckte solen..tack för den! =P
Idag trodde jag det skulle bli dåligt väder så jag låg kvar
länge å sov..men det va ju jätte fint väder ute juh,
så nu sitter jag här i Mjönäs..*again*.. å ja, jag fick lite sol på
mig en sisådär en halvtimme iaf.. =P
Jag ger upp!! =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0