Den 25:e smäller det...

...idag är det den 25:e = LÖN = Fylla kylskåpet å betala alla räkningar.. =P
..fasiken va dyrt det é mé mat alltså.. tyckte jag inte handla så mycket förut, ändå
gick allt på över 600 spänn... =/

Typiskt da..hade sett ett ganska OK utebord å stolar (som inte
va allt för dyrt) som jag hade tänkt
att jag kunde ha köpt å ha på min nya stora balkong.. =)
Men självklart var det för STORT... =(
Det får väl säkert plats, men då kan man inte ta sig förbi det,
om man inte é en tändsticka! ;P
Åh, vill att det ska bli Vår nu, så man kan fixa iordning där ute...
ska bli så himla gött å kunna sitta ute på en större balkong...
än i förra lägenheten...man fick väl plats några stycken där oxå,
men trångt vart d! =P
Jäjä...I keep my eyes open.. kommer väl fler erbjudanden hoppas ja! ;P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0