snart helg.. =)

....idag har jag haft fullt upp.. massa saker man skulle komma ihåg..
...tror å hoppas att jag inte glömt nått nu (?)...
...först efter jobbet så va jag hem & duscha å bytte om, sen té bolaget å inhandla
lite inför helgen... ;P
Och efter det åkte jag té Mjönäs
med 5 Kg räkor (som jag beställt genom jobbet...köpte ilag mé mammsen,
hon lär behöva en del längre fram den här månaden té smörgåstårta..blir ju storkalas),
å sen tebax té Munkfors té Far Inn för å hämta Adde som kom mé
18.15 bussen.. (lr när det va meningen att den skulle komma...
den kom iaf vid 18.30)... å eftersom Adrian har namnsdag idag så tänkte ja va
snäll å köpa nått gött té fika..men han va svårbjuden.. fick tvinga han å välja
nått godis té slut... Haha... =P
Sen åkte vi hem té mig.. medans jag vänta på att kaffet skulle bli klart
så gjorde jag en matlåda.. fick bli klyftpotatis å kött i ugnen igen.. é ju så bra, det
sköter sig ju själv i stort sett... =P

Å just nu é jag vädigt trött..skulle kunna somna stående..
men måste hålla mig vaken té efter 22.00.. dax å låna bil igen..
...åh va gött det skulle va å ha en egen bil..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0