Sö..

...roligt väder vi har fått *igen*.. =S
.. fick en "chock" när jag titta ut imorse å såg att det hade snöat ännu
en gång... eller en borde väl inte bli det egentligen.. =P
...iaf ingé roligt väder å åka bil i kan jag lova.. å speciellt Sunne-höjda,
som de inte kan ploga efter ordning!!  *skärpning*.. =P

Annars har jag haft en trevlig kväll mé mina Girls.. =)
Denna Tisdag va vi hem té Petra.. å hon har bjudit på kaffe, kex mé massa
goda ostar té..sen blev det massa annat onyttigt.. *gottit*.. men va så mätt när jag
åkte därifrån så jag kunde ha rullat hem... *Hehe*... =P

<3



Kommentarer
Anonym

du rullade jue faktiskt hem... :P

2010-03-23 @ 23:08:53
Anna

Ja i bilen ja.. =P

2010-03-24 @ 17:27:48
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0