Söndagsmys...

...igår kväll kom Adrian hit..eftersom han va ledig idag så ville han stanna kvar..
så då fick han sova hos mig...vi poppa oss popcorn å gjorde oss dricka i sodastreamen
å kolla på filmen "Alvin and the Chipmunks".. har sett den några ggr nu, men
det é sån film man kan se flera ggr.. =)
Adrian gick väl å la sig vid 22-tiden..själv kolla jag på slutet av Wallanderfilmen
som gick på 4:an.. sen fick det bli natta här oxå.. helt slut... =P
Hann med en hel del igår.. va hem té Cissi å fick mig kaffe å låna kattburen,
lite senare på kvällen kika Martina bort på kaffe... =)

Idag gick man upp vid 8-tiden.. klockan 10 skulle vi va i Mjönäs med Gizmo..
..det va dax för kastrering... =P
Verkar som allt har gått bra.. va å hämta han vid 12-tiden.. å när vi kom hem va han lite vinglig..
..men det gick ganska snabbt över...*stackarn*.. =/
Vid 17-tiden va jag med Adde té "Far Inn"...hans buss kom då...
Å nu ska jag hoppa in i duschen, sen på mé myskläder å krypa ner i soffan
å finally kolla på filmen "Luftslottet som sprängdes".. =)
Imorrn är det dax för jobb igen.. =)




Adde & Gizmo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0