Söndag..

...va nog bra att jag kom hem i "tid" inatt.. har känt mig
pigg idag.. kom upp i tid & va å hämta tvätten nere i källaren förut, sen
tog jag tag i disken från igår... efter det va jag, Martina & Cissi
ut på en promenad i det härliga vädret... =)
sen gick jag & Tina hem té mig å drack kaffe ute på balkongen..
...*Premiär*... =)
Sen har jag fixat mat (potatis, rödspätta & dillsås fick d bli), gjorde
lite extra så jag fick en matlåda oxå.. så nu behöver jag inte laga mat på 2 dagar!! ;P
Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, få se om jag orkar mé nån film ikväll,
känner ögonlocken börjar kännas lite tyngre nu.. =P
...."Ballar av stål" börjar ju ikväll oxå, men vid 21.00..dum tid (brukar
ju börja massa filmer då juh).. =/
Får väl spela in det i värsta fall... =P



Ballar av stål


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0