Jäjj =D

...gårdagen var i stort sett fullbokad..
först på förmiddan va jag ju hem té Erika..
..sen hem en snabbis å sen iväg té Örebro
för å hämta hem min "Pärla".. har gått å blivit bilägare nu..
..*jäjj*... =D .. va väl på tiden kanske.. ;P
Å ja en ganska annorlunda färg så ni lär se mig ute my friends.. ;)
Har inte sett nån annan här i Munket ha en sån färg iaf.. =P
Så nu sitter jag hemma hos mina föräldrar.. har precis städat den invändigt
å tvättat den, så nu glänser den ännu mer.. *haha*.. =P

Jo och igår kväll va jag ju hem té PetraPantertantsträff..
blev bara hon å jag denna gången.. men det gick att så bra det oxå.. ;P


Kommentarer
Magda

Va kul med en egen bil gumman!

Nu måste du lägga upp en bild så man får se. :-)

2010-05-12 @ 21:53:03
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se/
Anna

Ja inte så dumt.. men har nog inte fattat det riktigt än..Haha.. ;P

Bild kommer snart.. ;)



//Pözz

2010-05-12 @ 23:01:17
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0