Pust..

...precis satt ner mig mé en öl (the one and only för ikväll.. ;P ..)
..än en gång har det gått i ett.. efter jobbet drog jag té "Munken" å sola,
sen en sväng té Mjönäspappsen fick kolla oljan i bilen..
på tal om bilen så har jag sett fler bilar mé liknande färger juh..
antingen är de oxå nya lr så har jag inte lagt märke till dem.. haha.. =P
Iaf, sen åkte jag hem tog en dusch för å sen åka hem té Camilla
för å umgås..*finally*..vet inte hur många ggr vi försökt å ses,
men vi är båda upptagna med vårat lixom, men idag tog vi oss tid.. =)
..kom hem för nån timme sen.. har förberett en tårta som jag ska ta med té
mammsen imorrn..ska fira "Mors-dag" imorrn.. eftersom man vet aldrig hur man
mår på sön.. =P
Nu orkar jag inte göra så mycket mer idag känner ja..
ska dricka upp min öl å sen gå å lägga mig..
upp tidigt imorrn å fixa lite här hemma oxå.. ;P

Hoppas ni får en bra helg!! ;)

*PöZz*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0