Snart så...

...ska jag lägga mig å sova.. klockan sprang iväg å jag kom på för typ
30 minuter sen att jag inte hade gjort en matlåda..haha..
typiskt mig.. =P
Aa ja nu är den klar, måste vänta tills den svalnar lite så jag kan
slänga in den i kylskåpet.. sen ska jag dyka ner i sängen... ;P
Gött att det é fredag imorrn, veckan har gått fort, men då har jag iofs vart
ledig 2 dagar oxå.. ;)

Just det ja igår va jag ju å köpte mig en elgrill som jag tänkte jag
skulle ha ute på balkongen.. gött om man vill grilla lite å det inte é så
jätte vackert väder ute.. då har man ju trots allt tak över huvudet..
Så vi måste ju inviga den nån dag/kväll my friends.. ;)



Kommentarer
Carolina

God natt! Lånar den bilden förresten! ;-) Kraaam!

2010-05-07 @ 12:03:49
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
Anna

Det går bra det vettu (har lånat den själv..haha).. ;P



Pözz

2010-05-08 @ 11:56:40
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0