Sommartider Hej Hej..

..underbart väder vi haft idag! =)
Idag efter jobbet va jag å hälsa på Martina i hennes
nya hem.. hon har ju flyttat idag..å tyvärr så har jag inte kunnat
hjälpa till, men hon hade fått hjälp av en massa annat folk som tur va.. ;P
Annars har jag inte gjort så jätte mycket, slängt i nån tvättmaskin å bara varit..
..kan väl påpeka att jag é lite sleten nu.. sovit dåligt inatt plus att man
gick upp strax före 5 imorse..*gäsp*.. lär inte va vaken så länge till känner ja.. =P

Nä dax å hänga upp tvätten å sen glo på lite tv å kanske somna,
imorrn är en ny dag..upp tidigt again.. fast får sova en halv timme längre iaf..*jäjj*.. =P






*Natti*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0