Karlstad

...hemma igen efter en trevlig/rolig kväll i Karlstad.. =)
..Börja kvällen hemma hos Magda..blev bara hon, jag
å Sussa.. men det va att så trevligt det oxå.. =)
Vid 23- tiden begav vi oss ut..
hamna först på "Harrys" där även Jonas &:Co va..
men va inte så kul där så vi gick vidare té "Röda rummet".. aldrig varit dit förut,
men det va kul.. efteråt begav vi oss hem té Magda för å byta skor
å sen bege oss bort té "Kenneths" för
å köpa mat.. trodde jag skulle få åka mé det andra Munkfors folket hem så jag tog med mig
min packning bort té "Kenneths", men väl där borta så fick man reda på att det redan var
överfullt i bilen så det sluta mé att Magda fick ta med sig mig å 3 andra Munkforsbor hem..
*Haha*.. hade så J*vla roligt.. längtar tills nästa fest som redan är inbokad! ;)




Magda & Sussa



Sussa & Jag



Jag & Magda



På väg ut..



..*Skål*..



Arons sovplats..haha.. =P



Erik ville inte va mé på kort.. =P



Henrik



En som blev mé på efterfest


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0