Vägrar va sjuk..!!

.. jädra förkylning som aldrig ger sig..*Grr*..
..hade Petra på kaffebesök efter jobbet idag, å jag kände mig
inte alls pigg, så efter att hon åkt så fick jag lägga mig å sova en stund..
..helt slut.. känner knappt smaken av godiset jag köpte mig förut heller..*snyft*..
..å ingen Whiskey har man heller, så det fick bli "Amarula" ist.. =P
Imorrn ska jag va frisk å kry så det så!! =P
Och jag hoppas på finare väder än det vi
har haft idag! =/
Har lite planer för morgondagen juh.. inga motgångar tack! =P

Hoppas ni har en bättre fredag kväll än mig! ;)

*Pözz*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0