Hockey

..precis hemkommen från Mjönäs, vart där å sett på
hockeyn..Brynäs - Färjestad.. gick tyvärr ingé bra..
..5-4 té Brynäs blev det efter förlängning.. =(
Hmm, va är det för fel på Hotmailen då..!?
..fick ett samtal av Cissi tidigare idag som berätta att hon fått mail
av mig kl 03.55 imorse (då sov jag!!)..å av en massa annat folk,
men nån konstig rubrik..även mamma hade fått nått (!?)
så om ni som känner mig fått nått oxå som inte verkar OK så
öppna inte.. märkte när jag va in på min sida att jag oxå hade fått detsamma av en massa folk..
Riktigt skumt...säkert nått virus som härjar..fy bubblan.. =/


Kommentarer
Carolina

Har oxå fått en massa konstiga mail från typ alla i min msn-lista. :-/ Är nog virus av nåt slag. :-(

2010-11-05 @ 08:16:51
fia

Ja dä ä virus flickor :( Ja har åxå fått,plus att många fått av mej :( Men nu har ja gjort virusscan på min dator,så nu kanske de går ett tag till.... Gör de ni åxå :) Puss!

2010-11-05 @ 09:23:06
Anna

Fia: Ja men det konstiga är att jag inte vart in på varken msn lr hotmailen på ett tag ändå har det helt plötsligt börjat skicka en massa..måste ju va nått mé hotmailen..lr va tror ni? :/

2010-11-05 @ 17:29:05
URL: http://annap3.blogg.se/
fia

Ja,jag vet inte ja,drygt som fan e de... Men det har inte nått me om man e ute på mailen elr inte,säger göbben :) så den skickar nog hejvilt närsomhelst till dom kontakterna man har sparade... Dä ä så drygt så ja spyr asså :/ Men nu ska mitt förhoppningsvis va borta,men man kan ju få det från nästan vilken sida som helst så... :/ Härjade ju nån viruslänk på fejjan såg ja....inte najs! puss!!

2010-11-06 @ 18:52:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0