Igloo..

..va meningen att jag skulle ta bil té jobbet idag, men som
jag misstänkte så hade det frusit på inatt (regna igår), så min bil va en
igloo imorse, fick inte upp en enda dörr.. =(
Så nu får det bli å fixa ett uttag té kupévärmare!!!.. =P
Som tur va så kunde en annan ta bil idag ist.. va gör man lixom..
..Känner mig väldigt trött nu känner ja, blev övertid på jobbet idag oxå..
..Fullt upp, så kom inte hem förräns 18.10.. =/
Ska slänga in mig i duschen nu, sen blir det DH-kväll mé brudarna..♥
..Hoppas bara jag tar mig in i bilen nu..ska ladda upp mé en massa varmt vatten
i påsar..va mer kan man göra..!?... =/
Min bil..?.. Nja inte riktigt kanske..men nästan.. =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0