Äntligen Fredag! =)

..Hmm en fundering, nån mer än jag som har lite krångel mé bloggen..?
..upptäckte nyss att jag hade fått massa kommentarer på inlägget "vinterdäck"..
Å det va tack vare att jag va inne på min sida.. kollar jag på "översikt" så syns ingenting.. *weird*.. =/
 
 
Ska försöka träffa lite kompisar nu under helgen, blir ju inte så mycké under veckorna,
alla är uppe i sitt..jobb m.m.. men é glad att vi har våra "DH-kvällar" iaf.. =)
Tänkte jag skulle försöka städa lite här hemma imorrn oxå, men det é ju
sååå trååkigt..*suck*..nån som ställer upp frivilligt!? =P
 
Nä om man skulle lägga sig å kolla om det finns nått bra på Tv å se..
 
Hoppas ni får en bra helg my friends! ;)

*Kraam*
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0