Idag

..va liite trött imorse när klockan ringde.. =P
..Varit ledig idag, men jag å Fisan hade gjort upp en date
Camilla idag kl 11..så kl 8.30 ringde klockan..drog mig en liten stund
sen varé bara å hasa sig upp ur sängen.. =P
En dusch senare, kände jag mig *lite* piggare iaf.. ;P
Så vid 10.30 tiden drog vi äntligen iväg hem té Camilla (& Jocke såklart)
å inspektera deras nya hem/hus.. å va mysigt de hade det.. =)
..en aning avundsjuk ja... =P
Fick även träffa på deras nya familjemedlem Otto (katt)..
hur sööt som helst juh!..Både jag å Fia hade stor lust
å stoppa ner han i väskan när vi skulle åka hem, men det
fick vi inte för Camilla..Haha.. =P
Ja å nu är det bara 3 veckor kvar tills de får den andra familjemedlemmen,
å nu pratar vi bebis såklart.. =D
Så snart hoppas jag vi får göra ett nytt besök hem till dem.. ;)
Se så liten å sööt! =)
Trötter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0