Hockeymorgon

Börja dagen med kaffe å se på Hockeymatchen mellan
Sverige - Ryssland.. Sverigen vann med 4-2..*jäjj*..
De spela riktigt bra! =)
Vid 14.30 tiden va jag bjuden på mat hemma hos mamms
å papps..."flygande jakob å ris" stod på menyn..*nam nam*.. =)
Sen blev det kaffe med en massa gottit till..
Mamms å jag hjälptes åt å gjorde "Mozartkulor" som vi även provsmaka
té kaffet..riktigt gott varrä..fick tyvärr inga med mig hem idag, eftersom
de inte hunnit stelna helt .. =/
Senare ska jag bege mig hem té Cissi.. vi ska bara ta det lugnt
å umgås.. imorrn ska jag försöka få fram det sista utav julen..
..nu har jag äntligen plats för julgranen, den gamla Tv:n som stått på golvet
i Tv-rummet å tagit plats har slängts bort nu.. ;P
Mozartkulorna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0