Julen

*Tjoff* sare så va Julen över..
..va ju inte så många lediga dagar detta året heller iofs.. =/
Blev iaf en låång arbetsdag i fredags..kom inte hem förräns kl 18.30!!
(skulle ha slutat 16.20)
Och innan man man fått komma hem på riktigt (skulle ju handlas
det sista av maten å en sväng té Mjönäs) så va klockan strax efter 21.00..
Tog min 1:a efterlängtade öl först vid vid 22-tiden..
Blev ganska så trött efter den, så det blev sängen redan efter 23.. =P
På Julafton fick jag ställa upp som chaufför till "Tomten" när han skulle té Hallera
å dela ut julklappar oxå..
(Hans renar hade ju rymt (!?) så jag fick snällt ställa upp..*hehe*.. ;P..)
Juldagen va vi upp té Mjönäs å fira med familjen..
Käkade julmaten ute på den nya terassen!!
Va lite kyligt, men hade en värmegrej på (vet ej va det heter)
så det blev lite varmare..iaf där jag satt (närmast)..de andra klaga lite
på att de frös, men jag hade det riktigt varmt å skönt! =P
 
Adrian va den som hade vart snällast, han va ju typ den
enda som fick julklappar den dagen! =P
(vi bytte inga utan köpte trisslotter ist)
 
 
 
Min egen lilla "Tomte".. =)
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0