Bättre..

...denna veckan har man börjat jobba igen, känns riktigt gött.. =)
..men det känns att man inte rört sig på några veckor.. =P
..Har varit rätt sleten när jag kommit hem på dagarna..
..I måndags träffa jag iaf Fia & Martina över en kopp kaffe hemma
hos Fia.. ♥
Igår va jag tvungen att lägga mig å vila en stund efter jobbet..blev en
längre powernap än tänkt..men hann iaf åka upp té Mjönäs å kolla
de 2 sista perioderna i Hockeyn..FBK vann...*jäjj*.. =)
Idag har jag iaf fått lite saker gjorda..va tvungen å bege
mig té Mjönäs idag igen, papps fick hjälpa mig å fixa vänster framlykta (halvljuset
funka inte), va tydligen en säkring som gått.. sen har jag hunnit mé å tvättat, diskat å
bakat kladdkaksmuffins mé marshmallows..*gott*.. =)
Resten av dagen/kvällen får bli slappa framför Tv:n.. ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0