Lill-lördá..

Har idag efter jobbet haft besök av mina päron, de har hjälpt
mig mé lite saker här i lägenheten, b la lagat en spegel
som flög ner för några veckor sen..bara sådär.. (!?).. men
den höll iaf..*puh*..så nu hoppas jag den sitter kvar på sin plats.. ;P
Blev även lite kaffe å massa onyttigheter, de hade köpt mé sig semlor..
..*mums*..men åt det även igår ( på jobbet)..så nu klarar jag mig ett tag utan känner jag.. ;P
Annars har det inte hänt så möe, tror jag ska ta kvällen snart..uppe före tuppen på
möran, så man börjar bli lite trött vid denna tiden på kvällen..
Å så vill jag ju att det ska bli helg snart!! =D
Ett måste varje dag (just) nu: Nyponsoppa, glass å mandelbiskvier..*nam nam*..
(I´m stuck!) .. =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0