30-års kalas

.i lördags kväll blev det överrasknings kalas för
Pocca som fyllde 30 (nu på sön)..vi va några stycken
som samla ihop oss hemma hos mig, klädde ut oss
å drog dit.. väl där borta när vi äntligen tog oss in (de låste dörren först..haha)
så gick vi bara in i köket å ställde oss utan att säga nått..så hon fick gissa vilka vi va..
..säger bara shit va varmt å blött det blev i masken då.. fick flashback från när man va liten å va
ute å gick knutgubbe...*haha*..anyway hon lyckades gissa vilka vi va till slut sen
fick hon en present å sen blev det fest..tror jag va hemma runt 4.30 på möran.. =)
Men en riktigt lyckad å rolig kväll blev det...igår ska vi inte prata om hur jag mådde.. =P
Cissi  =)
moi
Jonas
Cissi & June
Tony
Erika
Micke, Jonas & Grumer
Foppa
Magnus
Tony
Tekning i Hallen.. IFK Vs FBK.. =P
Foppa
Micke
Nästan hela gänget.. =)
..igen..
..stötte på min 2:a bror som satt redo i limon, redo för å dra ner té stan.. =P
Födelsedagsbarnet.. =)
Fin 30-åring  ♥
Tjabo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0