Käkat ute..

...idag efter jobbet så mötte jag upp
Petra, Martina & Henrik på centrum.. vi begav oss
till"The Corner" fd "Fridolf" för å käka..
..Jag hade ju fortfarande inte sett hur det blivit efter de renoverat,
å jag säger bara: WOW! Va snyggt det va... =)
...Kände inte alls igen mig när jag kom in.. kändes som man kom in på
nått flashigt ställe i stan lr nått.. riktigt kul att folk vill fixa till lite här
i Munkfors.. hittills verkar det gå bra oxå..va jätte mycket folk där inne..
...vi satte oss där ute eftersom det va kanonväder ute..
..beställde mig en nachotallrik, Cola & en kaffe efteråt..
...Riktigt god mat vare oxå.. =)
Annars har jag fixat mé iphonen lite..
..har fått igång simkortet nu iaf..så nu kan jag ringa på den..
..men som sagt sen så kan jag inte så mycket mer..
..vill försöka få hem lite appar, men det vill sig inte lixom..vet
inte va jag gör för fel..*snyft*.. =/
Aja, hoppas nån kan hjälpa mig med det där.. ;)  ;)
(Kopierade lite bilder från "the Corner" på FB..vågade inte fotografera där
inne när det va så mkt folk..hehe)
Den snygga baren
Riktigt nice
Nya bord & stolar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0