Klant..

...jag som skulle hinna mé såå mycket efter jobbet idag..
..kom hem slängde av mig arbetskläderna å tog ur alla saker (trodde jag)
å slängde in dom i tvättmaskinen, tog en dusch å sen börja jag baka en
sockerkaka.. under tiden den va i ugnen börja jag leta efter mobilen
å hitta den inte.. vart tror ni den va..jo i tvättmaskinen!! *suck*.. =(
Fick liite panik må ni tro.. stod mé hårblåsaren ett bra tag för å
kanske rädda den...
..men den ville inte starta riktigt (inte så konstigt kanske)..
Fick bege mig té Mjönäs å låna en gammal mob av pappsen..
så nu försöker jag lära mig den.. =P
Ska inte ha den så länge till.. har beställt mig en ny som förhoppningsvis
kommer té veckan....
Prova å starta tel igen å fick igång den, men dessvärre dog batteriet..
..men förhoppningsvis kanske jag kan låna cissi´s batteri té hennes gamla..
så om den startar igen kanske man kan föra över lite bilder m.m té datorn..*Hoppas
Hoppas* ...
Nää nu ska jag försöka å varva ner lite så man kanske orkar somna
nån gång ikväll.. =P
Gött att det é fredag imorrn säger jag bara.. varit en riktigt otursvecka detta.. =,(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0