Årets 1:a

..fy bubblan va kvavt/fuktigt det har varit i luften idag..
..höll på å smälta bort på jobbet idag.. =/
Gick bara på å vänta på att åskan skulle ge ifrån sig en massa smällar,
men ingenting hände då..
Efter jobbet bestämde jag mig trots det äckliga vädret att bege mig ut på årets
1:a spring/gå- tur..sagt å gjort, så blev det.. va rätt jobbigt, men skönt
efteråt.. =P ..
Efter springturen begav jag mig hem té mamms å papps å låna
duschen, sen fick jag än en gång tvätta av bilen..
..jädra fåglar som ska skita på den hela tiden, tvätta den senast i lördags lixom!
När jag väl sköljt av bilen mé vatten, ja då kom världens regnskur,
så jag fick gå in å vänta ut det..*typiskt*..sen ut igen å svabba bort skiten,
å va händer då tror ni!?..=P
Jo då börjar åskan å mullra..kan säga att det gick undan sen å skölja av den..
....*haha*.. =P
Dock blev det inga mer smällar..
Nu sitter man här hemma å väntar än en gång på att tvättmaskinen
ska bli klar så jag får hänga upp den å sen gå å lägga mig..*trött*.. =P
Träningskläderna från i fjol funkar även iår! =P
Sprang förbi en skogsstjärna som jag såklart va tvungen å stanna
till för å ta kort på.. ;P


Kommentarer
kaka

nästa gång vill ja med ut o springa daaa =)

2011-06-08 @ 22:57:04
Anna

Självklart Gumman! ;)

2011-06-09 @ 19:22:42
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0