Nyfärgad

..hänt en del konstigheter idag..
..kan inte göra annat än å skratta åt allt när jag tänker tebax..
..hehe... =)
Härligt att det redan är onsdag..imorrn är det torsdag
å sista arbetsdagen för denna veckan..
Idag efter jobbet drog jag iväg för å handla lite mat inför
helgen, får hoppas att jag fått mé allt så jag slipper in å handla imorrn,
för då lär det nog va en hel del folk i farten.. =P
Har även städat lite å t om slängt i lite färg i håret..
..så nu är man brunett igen..lr vänta det var jag väl innan oxå..!?  =P
Haha..va bara tvungen... börjar nog bli lite övertrött tror ja.. ;P
Iaf..svårt å se nu, men tror det blev rätt bra..det märks väl imorrn i dagsljuset
lr nö...
Nä nu ska jag ta tag i det sista av städningen..sen...ZZzzzz....
*Natti Natti*
Köpte jordgubbar förut som jag va tvungen
å provsmaka..*nam nam*.. ;)
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0