Pyssel/städ-dag

..idag har jag vart ledig..passa då på
å tvätta..å så börja jag å städa lite här inne
i "datarummet", har velat göra det länge..men ork lixom.. =P
Men nu är det gjort, hitta en massa gamla telefoner & nummerpresentatörer
å eftersom inte min presentatör funkat sen jag flytta in i denna lägenheten (X-antal år sen),
iaf ringde för ett tag sen å sa att det inte funka, men då fick jag té svar att det nog va
fel på presentatören.. happ tänkte jag å sen har det inte blitt så mycket mer..
..men nu när jag prova en massa som jag har å det kan väl inte va fel på varenda en lixom,
så jag ringde upp dem igen..tjejen jag prata mé sa att de hade missat å aktivera den
(men Hallå!!?)..hon skulle fixa det..40 min gick å fortfarande funka det inte..
ringde en 2a gång, killen jag prata mé sa att jag skulle koppla presentatören direkt
té modemet för å kolla om det gick då..sagt å gjort, funka inte denna gång heller..
så fick ringa en 3:e gång..*gäsp*..denna gången prata jag mé en annan kille
å han sa att det fortfarande inte blivit aktiverat, så han skulle göra det manuellt..
..å sen prova ringa upp mig... Åh yes denna gången funka det..3:e gången gillt alltså.. =P
Men att de andra inte kunde se direkt att det inte va aktiverat, det förstår jag verkligen
inte... =/
Aja, jo har pyntat om lite i min "ljusskål", tyckte det va dax å ta bort det
bruna (höstfeelingen) å byta té Rosa ist (lite mer vår/sommarfeeling kanske?).. =)
Blev även en liten en i köket.. ;)
Nu ska jag prova mig på nått "nytt" till kvällsmat;
Müsligröt med frukt..hoppas det blir gott.. =P
Får väl återkomma om resultatet.. ;)
Innan
Efter
Och så detta i köket


Kommentarer
kaka

Fint du gjort da kaka <3

2011-03-24 @ 16:45:50
Anna

Tack Kaka! =) ♥

2011-03-25 @ 08:44:39
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0