1:a advent!

Idag är det 1:a advent, shit inte långt kvar té Jul nu people! ;)
Har ni vart snälla iår?
Det vet ja att jag har, men får nog inga julklappar ändå! =P
*Haha*
Har haft en lugn å skön helg..
Igår va jag hem té mamms å kolla hockeyn, FBK förlora med 3-2 efter straffar.. =/
Resten av kvällen blev det å se på tv:n, kolla på en bra film som gick på 3:an.. =)
Har för övrigt känning av förkylning, inte känt mig alls bra i halsen..
Hoppas det inte blir värre nu bara.. :/
Nää nu ska jag lägga mig,
"The Hangover 2" står på schemat..äntligen ska man få se den.. =D
Ha en fortsatt bra dag/kväll!  ;)
 
Ny ljusstake jag köpte mig i fredags! =)
Även julstjärnan köptes då, passa bra i "koppen" jag fick
när jag fyllde år! ;)
 
 
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0