Nerbäddad

Ligger nerbäddad i sängen å fryser, nu är vintern på gång, det känns att både i fingrar å tår..haha.. :P.. Fryslort som man är så kan erkänna att det inte är min favorit årstid.. *brr*.. Nästa helg (vecka) är det dax å bege sig upp på vinden å leta fram alla ljusstakar som ligger gömda i nån låda.. 1:a advent då juh, shit va tiden går fort.. Inte långt kvar tills jul med andra ord..mm julmat..*längtar*.. :) .. Annars kan jag tillägga att min vecka varit rörig (åtminstone i mitt hövve), lär mig lite nytt på jobbet, så det snurrar lite, men tror (hoppas) det kommer gå bra detta.. ;) .. Kvällarna har gått rätt fort denna vecka oxå, igår va det ju tis; DH-kväll, denna gången va vi hemma hos Martina.. *myspys*.. :) .. och idag har jag hunnit med en date med Madde.. :) .. Efter det blev det hockey hemma hos päronen, dock ingen rolig match å se.. :P ... Nää om man ska göra sig ett försök å sova kanske..?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0