Igår & Idag!

..Igår afta åkte jag, Cissi å FoppaMjönäs å kolla hockeyn,
gick ingé bra för Färjestad..så vi nämner inte den matchen mer i
detta inlägg tycker jag! ;P
Senare kom iaf Sandra upp å hämta oss, på hemvägen
hämta vi upp Dzeneta som va hemma hos Jenny & Tjabo!
Sen åkte vi hem té mig å gjorde oss i ordning sen blev det party.. =)
En riktig Tjejkväll vart det bestående av: mig, Cissi, Dzeneta, Sandra
& Martina... =)
Hade jätte trevligt, drog vidare té Parken där det va rätt så kul!
Va roligt å få dansa av sig lite té bra musik.. ;)
Desto mindre roligt idag när man vakna å va riktigt bakis,
å då menar jag det ordagrant..blev visst för mycket av det goda igår,
Dzeneta som sov över här va lika dålig hon, så nån gång vid 16-tiden orka vi oss
ut för å köpa pizza, som var välbehövligt! =P
Jag & Sandra
Dzeneta & Cissi
Sandra & jag ..igen.. ;P
Fina Tina
Cissi
*SkÅl*
I Parken spela bästa Dj:n Tjabo! =)
Inne i dimman fanns Tina och..
...jag, som försökte få till nått som likna en dans... ;P
Dzeneta försökte gömma sig, men hitta henne..*Hehe*.. =)
Kul hade vi! =)
Dessa 2 va i Parken å uppträdde (Micke Syd från Gyllene Tider
& Tommy Ekman från Freestyle)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0