Tjo!

..dax för lite uppdatering om de senaste dagarna,
har tänkt att jag skulle ha bloggat i flera dar nu, men
har haft världens hövvärk, så i tordagskväll
gjorde jag nog rekord i å gå lägga mig tidigt, redan kl 20.00!!
Igår va inte heller nån rolig dag, men orka mig hålla vaken
längre iaf... känns fortfarande litegrann, som att det é på väg,
så idag/ikväll får det nog bli å ta det så lugnt man bara kan..
Nog om det.. kommer lite bilder från de senaste dagarna här.. ;P
 
Våran lilla "bebis" har invigt sin nya filt (dock tycker jag
det fortfarande luktar konstigt av den, så in i maskinen *again*)..
 
..stötte på något mindre kul på jobbet häromdagen,
en stor äcklig spindel.. såg nästan hårig ut..*ryser*.. =(
 
..men ibland kan man hitta lite fynd oxå på turen, som
igår t ex när jag å chefen hitta dessa.. kunde ju inte bara åka förbi dom.. ;P
Måste jag komma ihåg å kolla där nästa år oxå..*Hehe*.. ;P
 
..så imorse blev det smörstekta kantareller på mackan..
 
 
 
 
 
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0