Idag!

Idag starta jag dagen med å slappa i sängen, låg å kolla
på en film som gick på Tv:n..
Sen så bestämde jag mig för å gå upp..
Tog en dusch, fixa "brunch" som jag sedan tog med mig
ut på "ballen" i solen..Jätte fint väder ute juh! =)
Stanna kvar där ute å passa på å sola lite..man
é ju ganska blek efter vintern.. =P
Kan även tillägga att jag håller på å tvättar, mindre kul..men ett
måste.. ;P
Nu börjar jag bli hungrig, så nu ska det lagas mat! =)
Brunchen, som bestod av omelett & bacon..*nam nam*.. =)
Utsikten från "ballen".. =)
Fanns ju de som hellre låg inomhus & sola (!!??).. =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0