Jaha.. =/

E så trött på bilar! =P
Igår bitti va jag hem té mamms å papps för
å få hjälp med å byta té sommardäck på bilen..
Efter en stund så kom pappa in me nån järnbit å sa att
det hade släppt från nån fjädring té stötdämparen (eller va det nu va)..
Den va helt genom rostad!!
Tack så mycket!
Precis va jag behöver nu..500 spänn flög iväg bara så där.. =(
Så nu får jag vänta på att pappsen har fixat det där åt mig..
Tur att man har en sån snäll papps iaf! 
Tog med mig Molly igår afta på en liten skogspromenad, gick väl sisådär,
vi var väl inte riktigt enade om vart vi skulle gå.. =P
Men det blev en liten promme iaf! *Sötnöta*.. =)
Molly visade vart vi skulle gå.. ;P
Lyckades hitta ben från nått uppätet djur (!?)..*blää*.. =/
En halvbyggd koja (!?).. =)
Efter Prommen va det nån som gömde sig under sängen
å ville sova..men é man så söt så kan det va svårt å få
va ifred.. ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0