Oj oj oj! =)

Idag efter jobbet tog jag med mig Cissi ut på en promme.
Gick ungefär samma runda som jag gick igår, fast pyttelite kortare. ;P
Va tvungen å ladda hem en app té tel som jag hört talas om,
"runkeeper" heter den..va lite roligt, den mäter hur långt man gått, tar tid, hur
mycket kalorier man förbrännt m.m.
Å så kan man se en karta hur man gått.
Häftigt va!? ;)
Dock lite pinsamt om man använder den när man é ute å går själv,
eftersom den é ett fruntimmer som pratar efter varje km, lr nått sånt.
Ska kolla igenom programmet, måste ju gå å stänga av ljudet på nått sätt.. :P

Annars har det ÄNTLIGEN varit DH-kväll (blev ju inget förra veckan).
Denna gången var vi hem té Fiselusen som bjöd på en massa gottit! =)
Det va jag, Cissi, Martina & Sabina som va dit.
Petra kunde tyvärr inte va med.. :(
Hade iaf en riktigt trevlig kväll med massa skratt å mycket skvaller,
kommer nog drömma mycket konstigt efter all denna informationen man
fått idag...*Haha*.. =)
Tack för ikväll Gumz! =) 
 
Runkeeper
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0