Ny familjemedlem

Igår efter jobbet blev det en tur té centrum för å handla inför helgen,
å efter det begav jag mig upp té Mjönäs för å kolla på våran
nya familjemedlem! =)
Mamma å pappa har skaffat sig en liten vovve.. så sööt! =)
En på mammas jobb som har haft med sig den (+ syskonen)
till jobbet så mamma blev ju kär i en direkt..pratat en del om den om man säger så,
men hon har ju vart osäker om hon skulle ta den pga av Tusse (katten)..
Men som hon sa igår när jag kom dit, att hon skulle ha henne under helgen på "prov"
för å se att det går bra.. =)
Men va det verkar så har det gått bra iaf.. *skönt*.. =)


Denna sötnöten hitta jag på soffan igår morse när jag skulle gå upp =) 

Va ju tvungen å bege mig in på "Arkens Zoo" för å köpa en leksak till den nya =)
(såklart så låter det ju i den när man trycker på den..*hehe*..)


Här har vi den nya stjärnan..é hon inte söt så säg!!?.. ;P 


Tuggar på ett ben..*nam nam*.. =)


Så sööt!! =)


Sötnöt! =)


Skönt å va ute å springa i snön.. =)


Gött å ligga i mammsens famn.. =)


Helt slut efter en dags härjning med den nya familjen.. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0