Den 25:e smäller det!

Äntligen är det den 25:e = Lön!! ;)
Blev lite stressigt efter jobbet, va hemma vid 17.40, upp bytte kläder tog bilnyckeln å drog te centrum för å handla!
Prio 1 var "Mias" å sen "bolaget" (dessa två stänger ju kl 18.00, men jag hann!!) :)
Sen vidare te ICA, där jag träffa på Fiselusen så vi blev stånas å prata ett tag.. Sen var det bara å springa runt å fylla på vagnen (vilket inte va några problem).. :P
Blev en sväng in på Konsum oxå (om nån är intresserad å vill veta).. :P
Efter jag handlat klart va jag hem te Erika & Micke en sväng (hon ville lämna tebax en film hon lånat),
Fick mig lite kaffe å uppdatera oss lite snabbt, sen var det bara för mig å åka hem å ta reda på alla varor..*puh*..
Även hunnit med å färgat håret!
*Gött*.. Även gjort i ordning blandning för kokosdrink, som ska smakas te helgen. :)
Nu ska jag bläddra lite i en tidning jag fick idag sen sova..
Snart ärrä fredag!! *Längtar*!!
(Här kommer en bild som togs på jobbet idag)

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0