Knut

Idag är det Knut!
Det är då alla små ungar ska klä ut sig å gå runt i stugorna å få en massa godis!!
Men verkar som det dör ut det där..(?)..
Varför lixom?
Finns det verkligen ungar som tackar nej till gratis godis!?
Va ju hur populärt som helst när en annan va liten juh! :)
Anyway så vet jag inte riktigt hur det varit här nu på kvällen, tog med mig Cissi förut å drog te Mjönäs å kolla på hockeyn (FBK- Modo).. Men hos Mamms å papps hade det bara varit 3 st knutgubbar innan vi kom.. Å inga fler kom det heller.. :/
Så vi fick käka upp godiset själva! :P
Hockeyn va inge bra heller.. Går inge bra för Färjestad när jag kollar.. Får väl sluta å kolla så kanske de vinner!!?.. För det beror säkert på mig å inte spelarna, ällär!? :P

För er som vill klä ut er å kanske dansa runt granen här i munket imorrn, kan ju kolla in på Eksons hemsida, där finns det mycket kul (synd att inte affären finns kvar bara, där man kunde gå in å kolla alla roliga saker..va ju göör sköj när man va liten.. Hmm, kanske va bättre förr?)..Nää nu går "gamlingen" å lägger sig.. Natti Natti!.. ;P



Kommentarer
Kaka

Gonatt tant <3

2012-01-12 @ 23:50:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0