Ledig!

Igår efter jobbet hade jag tvättid.
Slängde i 2 maskiner å begav mig hem té Cissi
å fick mig kaffe å tarja lite.. =)
Skifta efter 40 min å begav mig tebax å fick påtår.. =P
Sen när de nästa maskinerna va klara så fick jag bege mig hem å hänga upp
å slänga i ännu mer..
Hade ju en del (mattor, julgardiner- & dukar). =P
Idag har jag varit ledig..dock hade vi APT kl 17-19 så kunde ju inte göra så
mycket ändå på min lediga dag kände ja..
Tog mig en promme ner té Statoil för å köpa mjölk (va skönt å
gå, men så kallt så det börja rinna ur ögonen så såg knappt vart jag
gick..haha...)... :P
Tog reda på gårdagens tvätt (torkrummet), laga mat,
vänta på att klockan skulle bli 16 så jag kunde åka å hämta June (som oxå
va ledig idag)...
Det va mina 2 dagar det..inte hänt så möe.. =P
Ser fram emot morgondagen, då Äntligen LÖNEN kommer!! =D
Så behövlig är den nu!! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0