Åska

Igår morse när ja gick upp så sken solen, så jag
drog hem té mamms å papps å låna gräsmattan
för å sola lite, dock kanske jag sola 45 min totalt,
eftersom den försvann bakom moln som vanligt..*suck*..
Även mina 2 bröder å Adde va där.
Vi blev bjudna på mat å kaffe m.m.
Lite senare börja åskan gå oxå, va glad att jag inte satt
själv då, för usch vilka smällar det va.. =/
På kvällen va jag, Jonas, Grumer å Elis hem té Martina
& Henrik...satt ute på deras terrass å drack några öl
å lyssna på musik..blev nog lite för mycket av det goda tror
ja, för idag har jag inte alls mått nö bra..*självförvållat I know*.. =P
Va iaf en trevlig kväll! =)
En rejäl regnskur!
Molly brydde sig inte så mycket om åskan, va nog jag som va räddast tror ja.. =P
Henrik & Jonas
Elis & Grumer
Jag & Martina
Nelly ville va med oxå  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0